Engang zahlenser, altid zahlenser!

Er du gammel elev på Zahles, vil vi gerne holde kontakt med dig og se dig igen. Derfor holder vi hvert år gammel elevaften, hvor du kan gense dine gamle klassekammerater.

Vi plejer at afholde gammel elevaften i oktober, men på grund af Covid-19, har vi valgt at rykke arrangementet til 18. marts 2021.

Hvis du ikke allerede har gjort det, kan du melde dig i gruppen, Zahlumne forening på facebook her. Her vil du blandt andet få nærmere besked om arrangementet.

Brug i øvrigt gruppen, hvis du skal samle din gamle klasse til klassefest, jubilæum, sætte et gammel klassebillede ind, eller hvis du skal finde én, du engang kendte. Camilla Morild Trolle og Mette Vestergaard er begge administratorer på siden, så hvis du har en god idé til noget eller et spørgsmål, er du velkommen til at tage kontakt.

Billederne er fra gammel elevaften efterår 2019. Det var et dejligt gensyn!