Gymnasiets profil

Zahles Gymnasium er et privat gymnasium med 6 spor beliggende i hjertet af København. Vi tilbyder undervisning af høj kvalitet og lægger vægt på et godt studiemiljø. Derfor er trivsel og kvalitet i fokus hos os.

Kodeord for Zahles Gymnasium er dannelse og kompetence – hvem du er, og hvad du kan. Vi er et lille gymnasium, hvor vi alle kender hinanden. På grund af vores beliggenhed bruger vi ofte byens rum og kulturliv i undervisningen.

Undervejs i uddannelsen vil du komme på besøg på Universitetet eller en anden videregående uddannelse, og du har mulighed for at komme på et individuelt studieophold på en af vores samarbejdsskoler i Europa. Efter skoletid er der en række sociale aktiviteter, du kan deltage i: musical, band, lektiecafé, teater- og filmklub, talentkonkurrencer mm.