Klik dig til mere

Her er der adgang til en række relevante links for gymnasietiden.

Netprøver: I løbet af de næste par år vil alle de skriftlige eksaminer og store skriftlige opgaver blive udleveret og afleveret via Undervisningsministeriets hjemmeside netprøver.dk. Implementering sker løbende. Elever orienteres via lectio og på samling. For at logge ind skal du finde gymnasiet og bruge enten NemID eller dit personlige UniLogin.

StudizFor at købe billetter til skolens arrangementer og fester, skal man downloade Studiz som app på Android og Aple. Man logger sig på med sit Uni- Login. I app’en kan man se skolens fester og andre arrangementer. Hvis man ikke har en smartphone, kan man få et andet studiekort hos CamillaTrolle. Har man problemer med at købe billet skal man også henvende sig hos CamillaTrolle.

App´en Studieparat: Skolen har købt adgang til app´en Studieparat, der giver gode konkrete råd mod eksamensnervøsitet og studieråd i gymnasietiden. Koden skrives ud i starten af skoleåret eller fåes ved henvendelse til gymnasievejlederne.

Ordbøger: Gymnasiet anbefaler og køber adgang til Gyldendals ordbøger. Brugernavn og kode udsendes over lectio i god tid inden eksamen eller udleveres af en faglærer.