Velkommen til vores nye rektor

Velkommen til Pernille Bogø Bach, som er nytiltrådt rektor på Zahles pr. 1. september 2023. Pernille kommer fra en stilling som rektor på Lyngby U/NORD, hvor hun var ansat som rektor i 8 år.

Pernille fortæller, at hun glæder sig meget til at blive en del af en skole med stolte traditioner og en helt særlig kultur, som, hun allerede nu kan mærke, gennemsyrer stedet. Hun ser frem til – og føler sig beæret over – at skulle være med til at bære Zahle-ånden videre. Desuden er hun spændt på at blive en del af en dagligdag med elever, der både vil deres skole og vil engagere sig med hinanden, f.eks. gennem forskellige klubber, udvalg og diverse aktiviteter i skoleregi. For hende er det desuden en stor kvalitet, at skolen er placeret i hjertet af København, da det giver eleverne en unik mulighed for at opleve og få de forskellige fagligheder i spil også udenfor skolens mure.

Vi glæder os meget til at samarbejde med Pernille fremover.