Værd at vide for 3.g’ere

Hue-udvalg: Inden sidste skoledag nedsætter eleverne et hue-udvalg. Hue-udvalget står for, at alle 3.g-elever får bestilt den hue, som de har brug for. Derefter er det tradition, at skolen passer på huen, indtil studenten får den på den sidste eksamensdag på rektors kontor.

Sidste skoledag: I skoleåret 2023-2024 er sidste skoledag for 3.g’erne onsdag den 22. maj 2024. Elevrådet og 3.g-klasserne står normalt for at afholde sidste skoledag. Det er her, at eleverne officielt siger farvel til hinanden på tværs af klasser og udvalg i form af taler, sange og sjove indslag. Efter samlingen er der den længe ventede karameludkastning. Her står 0.-6.klasse, i klædt regntøj og med store poser i hånden, klar til at gribe karamellerne.

Studentermiddag: Inden dimissionen afholdes studentermiddagen, og det er onsdag den 26. juni 2024.

Dimission: Dimissionen afholdes fredag den 28. juni 2024 i Tivolis koncertsal.

Bøger: Husk at aflevere alle bøger i bogdepotet.

Her er lidt billeder fra tidligere års studenter.